Translate To Your Language!

неделя, 25 ноември 2012 г.

Страст(а.к.а Ъпдейт за моята дейност)

Не бе,не става въпрос за едно от най-големите произведения на Алеко Константинов,където той дава своята дефиниция за щастие.Или пък точно за това иде реч?Остави,продължавам по същество. Имам една страст-малее,как звучи това!Все едно че съм застанал пред бате Енчо и имам микрофон,забит в устата.Моята страст,противно на очакванията ви,не са видео игрите.Е,и те са страст,но не СТРАСТТА.Нещото,което просто се превърна в неделима част от живота ми е футболът.Няма по-хубав спорт.Няма по-изпълнен с емоция,обичан спорт.Това е лично мнение,никой да не се обижда. Още от малък футболът е в кръвта ми,така да се каже.
Първото първенство,което гледах,беше световното първенство през 2002 година.Красота.Оттогава като има европейско или световно първенство,сядам пред телевизора и докато не минат мачовете за деня съм като зомби-няма мърдане от малкия екран(по телевизора гледам,през интернет е гадно).
Един ден,ей тъй,като на майтап,попаднах на FIFA Online 2.Трейлър.Гледам-Роналдиньо врътка финтове,а Рууни търчи с топката.Графиката-грозна,стара.Тъй като изведнъж ме тресна носталгия по ФИФА 2007,си рекох,че ще пробвам играта,пък каквото ще да става.
След около година игра не само,че не бях спрял с Онлайн-а,ами се бях вглъбил двойно.И не защото е красива(ооо,не)и безпроблемна(ко речи??),ами защото е най-простото и достъпно нещо,чрез което феновете да се докоснат до футбола.
Целта на играта е да си направиш дрийм тийм(в моя има почти всичките ми любимци-Берба,Хунтелаар и Шамак в атака,СМЯТАЙ)и да мачкаш де що народ иска да играе мачле с теб.
Най--хубавото е,че играчите не са скъпи в повечето случаи(само абсолютни зверове като Меси,Роналдо и Неймар не можеш да купиш на нормална цена,но пък ГАНСО е напълно достъпен),което ще вдигне самочувствието и на най-големия слабак до небето. Друг плюс е,че ако загубиш,не ти пука.
Ако някой те бие,то е защото е по-добър от теб и демонстрира умения.Реално който загуби,печели-стига да изиграеш цял мач,дори да загубиш,печелиш LP точки,или някоя друга награда.Така играта те подтиква да продължаваш да се бориш.Да не се отказваш.
За да демонстрирам какво значи да си слабак,но със слонски тим,реших да започна да качвам мачлета на същата ФИФА Онлайн 2 в Ютюб акаунта ми(thegamer351).Виж какво е слаб играч и после да не кажеш,че не съм те предупредил,колко са достъпни играчите. Ако не си от онези тесногръди проклетници,които изглеждат по един клип на даден потребител и после забравят,че той съществува,виж и останалото,което съм качил.Има доста качествени неща,може дори да ти хареса. Приготвям и ревю на Кредото на Убийците 3,защото играта е много хубава.Някои неща не ми харесаха,но за това ще споделя като я превъртя и напиша ревюто.
Ако бях от тъпаните,които обичат да използват англицизми,бих казал Update Finished,но това няма да стане.Така че-рапорт даден.А сега отивам да псувам Манчестър Сити,защото не ми харесва как се издигнаха тези налъми.Балотели,моето момче,връшай си се в Италия,че не мога да те гледам.Уважаеми господин Манчини,вие сте непрокопсаник.Как може с такива играчи да не се класирате поне за четвъртфинал на Шампионската лига??

Няма коментари:

Публикуване на коментар